ABI Research: Tablety Samunga są bardziej innowacyjne od tabletów Apple
Jedna z największych firm zajmująca się badaniem rynku, ABI Research, dokonała porównania produktów oferowanych przez największych producentów tabletów. Jedna z firm otrzymała w raporcie miano najbardziej innowacyjnego producenta.
Jedna z największych firm zajmująca się badaniem rynku, ABI Research, dokonała porównania produktów oferowanych przez największych producentów tabletów. Jedna z firm otrzymała w raporcie miano najbardziej innowacyjnego producenta.
Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tablet do gier za mniej niż tysiąc złotych. Na co zwrócić uwagę?
Tą firmą jest oczywiście Samsung, na dzień dzisiejszy jeden z topowych producentów nie tylko tabletów, ale i urządzeń przenośnych w ogóle. W segmencie „dachówek” oferuje on urządzenia z ekranami o różnych przekątnych, zawierającymi się w przedziale pomiędzy 7 a 11,6 cala, w dodatku z dwoma różnymi systemami operacyjnymi. Jabłuszkowy potentat, firma Apple, ma zaledwie dwa rodzaje urządzeń (pod względem rozmiaru ekranu) i tylko jeden system operacyjny. Sporą liczbę punktów do wyniku Samsunga dodał fakt, iż w produkcji tabletów, w dużej mierze bazuje on na wytwarzanych przez siebie podzespołach.
Drugie miejsce w badaniu ABI Research przypadło Apple, a trzecie Xplore Technologies – firmie specjalizującej się w produkcji tabletów „wszystoodpornych”, skierowanych głównie do użytkownika biznesowego.
ABI Research podkreśla jednocześnie, że Apple sprzedaje dalece więcej tabletów niż którykolwiek producent ujęty w jej zestawieniu, a iPad przewyższa urządzenia Samsunga w kategorii implementacji (trzecie miejsce w tej kategorii przypadło Lenovo). Apple ma również znacznie większe sukcesy nw kwestii wpływu tabletów na edukację i cyfrowy marketing. Potentat z Cupertino otrzymał również najwyższe noty za zasięg geograficzny dostępności jego tabletów, osiągalnych praktycznie w każdym zakątku świata.
Źródło: ABI Research