Serwis Digitimes informuje, że zamówienia na komponenty dla 8-calowych tabletów internetowych są niższe niż przewidywano. Czyżby więc tego typu urządzenia cieszyły się coraz mniejszym zainteresowaniem?
Przeczytaj koniecznie >> 10 najlepszych trików na tablety z Androidem
Po premierze iPada mini z 7,9-calowym ekranem rozpoczął się prawdziwy boom na tablety z 8-calowymi wyświetlaczami. Coraz więcej producentów chciało posiadać tego typu urządzenia we własnej ofercie i ich sprzedaż z kwartału na kwartał umacniała się coraz bardziej.
Tymczasem serwis Digitimes informuje, że zapotrzebowanie na komponenty dla tabletów z 8-calowymi ekranami jest niższe niż zakładali tajwańscy producenci podzespołów. To może więc oznacza tylko jedno. Tego typu urządzenia nie mają jednak na rynku szansy o podium z 7-calowymi tabletami z Androidem, które obecnie wręcz kanibalizują „dachówki” z większymi wyświetlaczami.
Jeszcze jakiś czas temu wydawało się, że 8-calowe tablety mogą stać się naprawdę mainstreamową grupą na rynku tego typu urządzeń. Wszystko jednak wskazuje na to, że tak się nie stanie…
Źródło: Digitimes