W 2014 roku na rynek trafi 105 mln markowych tabletów… poza iPadami
Z najnowszych informacji ujawnionych przez Digitimes wynika, że markowe tablety niebędące iPadami mają stanowić ponad 1/3 wszystkich urządzeń tego typu, które trafią na rynek w przyszłym roku.
Z najnowszych informacji ujawnionych przez Digitimes wynika, że markowe tablety niebędące iPadami mają stanowić ponad 1/3 wszystkich urządzeń tego typu, które trafią na rynek w przyszłym roku.
Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tablet do gier za mniej niż tysiąc złotych. Na co zwracać uwagę?
Serwis Digitimes opublikował nowe prognozy związane ze sprzedażą tabletów internetowych w 2014 roku. Na rynek ma wtedy trafić aż 289 mln sztuk urządzeń tego typu, a więc o 26,3% więcej niż w obecnym roku. Co ciekawe, w 2014 roku tylko 80 mln sprzedanych tabletów ma być iPadami. Z kolei 105 mln urządzeń ma pochodzić od innych markowych dostawców. Co z kolei z brakującymi 104 milionami? Okazuje się, że brakującą lukę mają wypełnić przede wszystkim chińskie firmy, czyli tak zwani producenci White-Box.
W raporcie Digitimes czytamy również, że Samsung, który w przyszłym roku rzekomo zamierza sprzedać 100 mln tabletów, będzie musiał obejść się smakiem i zadowolić się liczbą na poziomie „zaledwie” 52,5 mln egzemplarzy. Co oczywiście nie zmienia faktu, że w ten sposób Koreańczycy zachowają drugą, mocną pozycję na rynku tabletów.
Źródło: Digitimes