Tablety jak świeże bułeczki (informacja prasowa)
W tym roku na smartfony i tablety Polacy wydadzą aż 5,5 mld zł. Sprzedaż tabletów w Polsce bardzo szybko rośnie, a największy udział w sprzedaży mają polscy producenci. Tylko w sieci Tesco tablet marki Lark kupowano w grudniu średnio co 45 sekund, wynika z danych udostępnionych przez producenta.
W tym roku na smartfony i tablety Polacy wydadzą aż 5,5 mld zł. Sprzedaż tabletów w Polsce bardzo szybko rośnie, a największy udział w sprzedaży mają polscy producenci. Tylko w sieci Tesco tablet marki Lark kupowano w grudniu średnio co 45 sekund, wynika z danych udostępnionych przez producenta.
Przeczytaj koniecznie >> Krótki test przeglądarek internetowych na Androida
Według firmy badawczej IDC, w II kwartale 2013 roku w Europie Środkowej i Wschodniej sprzedano łącznie 3,6 mln tabletów, czyli o 175 proc. więcej niż rok wcześniej. IDC szacuje że pod koniec 2013 sprzedaż wyniesie ponad 229 mln sztuk (wzrost o blisko 59 proc. w stosunku do roku poprzedniego).
Wyniki akcji marki Lark i Tesco, które wspólnie przeprowadziły promocję, w której tablet FreeMe 70.65 był dostępny już za 149 zł dowodzi, że Polacy pokochali te urządzenia – „Co 45 sekund z półki znikał jeden z naszych tabletów. W związku z dużym zainteresowaniem przedłużamy promocję i od poniedziałku – dzień przed Wigilią – do sklepów Tesco trafią modele FreeMe 70.33 oraz 70.55, które będą doskonałym prezentem dla najbliższych” – mówi Dyrektor Sprzedaży marki Lark Michał Adamczuk.
Producenci starają się, aby nowe modele tabletów nie służyły jedynie do przeglądania Internetu ale były urządzeniami wielofunkcyjnymi. Na przewagę tabletów nad innymi urządzeniami mają wpływ ich różnorodne parametry i funkcje. Ich wielką zaletą jest mobilność – niewielki rozmiar pozwala zabrać je wszędzie, ale równocześnie są one na tyle duże, że można swobodnie na nich pracować, grać, czy oglądać filmy.
Od poniedziałku do sklepów Tesco trafi model FreeMe 70.55 – to sprzęt „cztery w jednym”, czyli tablet, nawigacja, telewizor i wideo rejestrator w jednym urządzeniu. Dzięki takiemu połączeniu różnych urządzeń tablet staje się uniwersalnym, multimedialnym sprzętem, który może zastąpić wiele innych urządzeń.
„Tablety stały się jednymi z najpopularniejszych urządzeń elektroniki użytkowej jakie Klienci Tesco kupują pod choinkę swoim najbliższym. Zdecydowanie największym zainteresowaniem cieszą się tablety polskich producentów. Sukces promocji jaką przeprowadziliśmy z marką Lark wynika z dobrego stosunku jakości do ceny urządzenia. Z naszych obserwacji wynika, że popularność tabletów będzie rosła – z roku na rok sprzedajemy ich coraz więcej.” – mówi Michał Sikora rzecznik prasowy Tesco Polska
Dwa nowe modele Lark FreeMe pojawią się w sklepach Tesco dzień przed wigilią – w poniedziałek, a ich ceny to według modelu: FreeMe70.33 – 299zł, FreeMe70.55 – 369zł. Wspólnie z Tesco marka Lark pracuje nad zapewnieniem dostępności w gorącym okresie organizując dostawy również w weekendy.
Informacja prasowa