Microsoft wytwarza mniej tabletów Surface 2 niż w przypadku 1. gen.
Z dostępnością tabletów Microsoftu są pewne problemy. Czyżby więc naprawdę tak dobrze się sprzedawały? Niekoniecznie, a jeden z analityków wierzy, że gigant z Redmond po prostu zamawia ich u dostawców mniej.
Z dostępnością tabletów Microsoftu są pewne problemy. Czyżby więc naprawdę tak dobrze się sprzedawały? Niekoniecznie, gdyż okazuje się, że gigant z Redmond po prostu zamawia ich u dostawców mniej.
Przeczytaj koniecznie >> Poradniki w serwisie Tablety.pl
Kilka dni temu wspominaliśmy wam, że dostępność tabletów z serii Surface 2 jest bardzo ograniczona. W sklepie internetowym Microsoftu występują notorycznie ich braki, a sam gigant z Redmond dodaje, że jest zadowolony ze sprzedaży nowych modeli.
Tymczasem Michael Cherry powiedział, że Microsoft w przypadku Surface’ów 2. generacji przyjął zupełnie inną strategię sprzedażową. Po prostu gigant z Redmond zamawia ich mniej, aby nie powtórzyć błędu związanego z 1. generacją Surface, który poniósł rynkową porażkę i sam projekt z Windows RT przyniósł firmie ponad 900 mln dolarów straty. Microsoft wyprodukował zbyt wiele Surface’ów 1. generacji, co zresztą przyznał sam Steve Ballmer i latem tego roku musiał je wyprzedać po niższej cenie, aby choć częściowo pokryć straty.
Źródło: softpedia