Najnowsza analiza Flurry nie pozostawia złudzeń. W Stanach Zjednoczonych klienci najczęściej kupowali pod choinkę tablety tylko z samym Wi-Fi, bez modemu łączności w sieciach komórkowych.
Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tablet. Z Wi-Fi czy 3G?
Flurry opublikowało świeże statystyki na temat aktywacji tabletów internetowych w tegoroczne święta. Okazuje się, że w wigilię aktywowano średnio aż 6 razy więcej modeli z samym Wi-Fi niż w przeciągu pierwszych trzech tygodni grudnia. Dla porównania, w przypadku tabletów wyposażonych w modemy łączności w sieciach komórkowych było to trzy razy mniej urządzeń.
Warto również zauważyć, że największy wzrost aktywacji odnotowano wśród tabletów od Amazonu. Kindle Fire, co doskonale widać na poniższym wykresie. W przypadku iPadów wzrost był pięciokrotny względem średniej z pierwszych trzech tygodni grudnia.
Źródło: flurry