Udostępnij
Tweetnij

Digitimes: sprzedaż tabletów w tym kwartale spadnie o 20%

Z najnowszego raportu Digitimes Research wynika, że w tym kwartale sprzedaż tabletów spadnie (względem Q4 2013 roku) o 20%, ale i tak będzie wyższa w skali rok/rok.

Tablety internetowe

Z najnowszego raportu Digitimes Research wynika, że w tym kwartale sprzedaż tabletów spadnie (względem Q4 2013 roku) o 20%, ale i tak będzie wyższa w skali rok/rok.

Przeczytaj koniecznie >> Recenzje tabletów

Na co przede wszystkim zwracasz uwagę podczas zakupu tabletu?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Digitimes Research prognozuje, że w obecnym kwartale na rynek trafi 62,14 milionów tabletów internetowych. To o 20,8% mniej niż Q4 2014 roku, gdy sprzedano niemal 77 mln tabletów. Mimo wszystko w skali rok/rok w tym kwartale i tak zostanie sprzedanych o 10,9% więcej tabletów niż w Q1 2013 roku.

iPad ma stanowić 29% zrealizowanych zamówień, a urządzenia innych marek 36,7%. Pozostałe 34,3% przypadnie chińskim producentom (tzw. White-Box). Ponad połowa sprzedanych tabletów ma pracować w oparciu o Androida. Windows ma mieć udział na poziomie zaledwie 5,4%. Warto również dodać, że Digitimes sugeruje, że w tym kwartale najpopularniejszą przekątną ekranu w tabletach będzie 7,9 cala. Takie modele mają stanowić niespełna 25% wszystkich sprzedanych tabletów. Dopiero na drugim miejscu znajdą się 7-calowe modele.

Źródło: Digitimes

Marcelina Poznańska

Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij