Udostępnij
Tweetnij

W Q4 2013 roku w Chinach sprzedano niemal 6 mln tabletów

Najnowszy raport Digitimes nie pozostawia złudzeń. W czwartym kwartale zeszłego roku w samych Chinach sprzedano niemal 6 milionów tabletów internetowych. Co ciekawe, ponad 60% z nich stanowiły iPady!

Tablety internetowe

Najnowszy raport Digitimes nie pozostawia złudzeń. W czwartym kwartale zeszłego roku w samych Chinach sprzedano niemal 6 milionów tabletów internetowych. Co ciekawe, ponad 60% z nich stanowiły iPady!

Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tani tablet. Na co zwracać uwagę?

Gdybyś miał wybrać tylko jedno akcesorium dla tabletu, to co by to było?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Digitimes Research opublikował nowy raport związany z chińskim rynkiem tabletów internetowych. W zeszłym kwartale w państwie środka sprzedano 5,854 mln tabletów internetowych. To o ponad 1/3 więcej niż w trzecim kwartale. Z kolei w skali rok/rok wzrost wyniósł aż 83,1%.

W poniższej tabeli możecie znaleźć udział poszczególnych producentów. Co ciekawe, w Chinach iPad miał w Q4 udział przekraczający ponad 60%. Dla porównania, na całym świecie tablety marki Apple stanowiły w zeszłym kwartale tylko niespełna 30% sprzedanych urządzeń tego typu.

Producent Udział
Apple 61.50%
Samsung Electronics 11.61%
Lenovo 5.68%
Teclast 4.23%
Onda 2.72%
Asustek 2.11%
Microsoft 1.57%
Eben 1.12%

Źródło: Digitimes

Marcelina Poznańska

Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij