W Q4 2013 roku w Chinach sprzedano niemal 6 mln tabletów
Najnowszy raport Digitimes nie pozostawia złudzeń. W czwartym kwartale zeszłego roku w samych Chinach sprzedano niemal 6 milionów tabletów internetowych. Co ciekawe, ponad 60% z nich stanowiły iPady!
Najnowszy raport Digitimes nie pozostawia złudzeń. W czwartym kwartale zeszłego roku w samych Chinach sprzedano niemal 6 milionów tabletów internetowych. Co ciekawe, ponad 60% z nich stanowiły iPady!
Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tani tablet. Na co zwracać uwagę?
Digitimes Research opublikował nowy raport związany z chińskim rynkiem tabletów internetowych. W zeszłym kwartale w państwie środka sprzedano 5,854 mln tabletów internetowych. To o ponad 1/3 więcej niż w trzecim kwartale. Z kolei w skali rok/rok wzrost wyniósł aż 83,1%.
W poniższej tabeli możecie znaleźć udział poszczególnych producentów. Co ciekawe, w Chinach iPad miał w Q4 udział przekraczający ponad 60%. Dla porównania, na całym świecie tablety marki Apple stanowiły w zeszłym kwartale tylko niespełna 30% sprzedanych urządzeń tego typu.
Producent | Udział |
Apple | 61.50% |
Samsung Electronics | 11.61% |
Lenovo | 5.68% |
Teclast | 4.23% |
Onda | 2.72% |
Asustek | 2.11% |
Microsoft | 1.57% |
Eben | 1.12% |
Źródło: Digitimes