Firma Prestigio uruchomiła bezpłatną infolinię, gdzie specjaliści będą udzielać porad technicznych oraz informacji na temat produktów.
Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tablet. Z Wi-Fi czy 3G?
Prestigio poinformowało o uruchomieniu infolinii dla własnych klientów, która dostępna jest pod numerem 00 800-491-1662 i czynna 5 dni w tygodniu (od 9 do 17). W przypadku telefonów stacjonarnych połączenie jest bezpłatne, a z komórek wedle cennika operatora. Dostępny jest również alternatywny numer 22 116-80762.
– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rosnącej liczby użytkowników naszych urządzeń postanowiliśmy zorganizować telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, dzięki któremu bez wychodzenia z domu będą oni mogli uzyskać informację o produktach i usługach oraz zgłosić ewentualny problem techniczny. Infolinia rusza 25 czerwca. Ufamy, że okaże się przydatnym rozwiązaniem dla osób związanych z marką Prestigio i jej szerokim portfolio produktowym – mówi Tobiasz Jankowski, Dyrektor Handlowy w firmie Asbis.
źródło: informacja prasowa