Serwis Digitimes informuje, że tajwańscy producenci dostarczyli w drugim kwartale tego roku na rynek aż 67 mln ekranów o przekątnej około 9 cali.
Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tablet do gier za mniej niż tysiąc złotych. Na co zwracać uwagę?
Digitimes Research ustaliło, że w drugim kwartale tego roku producenci matryc zrealizowali około 67 milionów zamówień na matryce o przekątnej około 9 cali, a więc tych projektowanych głównie z myślą o tabletach internetowych. To 8,5% więcej niż kwartał wcześniej i 0,9% więcej w skali rok/rok. Co jednak ciekawe, w drugim kwartale tego roku na rynek trafiło znacznie mniej tabletów. Z ustaleń IDC wynika, że niespełna 50 mln. To oznacza, że sporo z ekranów będzie „zalegać” lub czeka na implementację w konkretnych urządzeniach.
W tym samym raporcie czytamy o wzroście (o 154%) realizacji zamówień na ekrany o rozdzielczości 4K. Więcej informacji na ten temat znajdziecie w źródle.
źródło: Digitimes