Firma Prestigio poinformowała w komunikacie prasowym o zajęciu trzeciego miejsca na polskim rynku tabletów.
Przeczytaj koniecznie >> Recenzje tabletów
Prestigio znajduje się w kraju na trzecim miejscu i od maja 2013 do maja 2014 roku firma sprzedała około 114 tysięcy tabletów internetowych (około 7% rynku). Więcej w tym okresie sprzedali tylko Samsung oraz Lenovo. Szczegółowo na temat tego raportu pisaliśmy w zeszłym tygodniu, pod tym adresem.
„Zajęcie trzeciego miejsca w tak wymagającym segmencie urządzeń jest konsekwencją przyjętej strategii. Prestigio posiada szerokie portfolio tabletów, począwszy od 7-calowych konstrukcji, poprzez te z 8-calowymi wyświetlaczami, a na dużych 10.1-calowych kończąc. Dla użytkownika istotny jest także optymalny stosunek jakości do ceny, co jest znakiem rozpoznawczym marki” – komentuje Dariusz Rylski, Product Line Sales Manager Prestigio.
źródło: informacja prasowa