Udostępnij
Tweetnij

Chińscy producenci tabletów sprzedali 22,3 mln tabletów w Q2

Digitimes informuje, że w zeszłym kwartale chińscy producenci tabletów (White Box) sprzedali 22,3 mln urządzeń. To o 9,3% więcej w niż w drugim kwartale 2013 roku.

Tablety internetowe

Digitimes informuje, że w zeszłym kwartale chińscy producenci tabletów (White Box) sprzedali 22,3 mln urządzeń. To o 9,3% więcej w niż w drugim kwartale 2013 roku.

Przeczytaj koniecznie >> Recenzje tabletów

Którą z polskich marek tabletów cenisz sobie najbardziej?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Ponadto dowiadujemy się, że 56.4%  z tych 22,3 mln stanowiły tablety „tylko z Wi-Fi”, a pozostałe 43.6% urządzenia z wbudowanym modemem łączności w sieciach komórkowych. 7″ tablety okupiły 69.4% wszystkich sprzedanych urządzeń, a modele z ekranami o przekątnej 7.85/7.9 cala około 20,8%.

Digitimes Research prognozuje, że w obecnym kwartale chińscy producenci sprzedadzą 27,2 milionów sztuk, a w czwartym kwartale 27,8 milionów tabletów.

źródło: Digitimes

Marcelina Poznańska

Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij