Udostępnij
Tweetnij

Dzieci już niezainteresowane lalkami Barbie, wolą tablety

Firma Mattel notuje kolejne straty. W zeszłym kwartale sprzedaż (w skali rok/rok) lalek Barbie poszybowała o 21%. Okazuje się, że dzieci wolą tablety.

0506_does_your_child_need_a_tablet_768x432_con_main

Firma Mattel notuje kolejne straty. W zeszłym kwartale sprzedaż (w skali rok/rok) lalek Barbie poszybowała o 21%. Okazuje się, że dzieci wolą tablety.

Przeczytaj koniecznie >> Kupili tablet dla dziecka. Znaleźli na nim porno

Trzeci kwartał nie był zbyt udany dla producenta Barbie. Sprzedaż lalek poleciała w dół o 21% w skali rok/rok. To przełożyło się na spadek zysków o 22%. Mattel jest tylko zadowolony ze sprzedaży lalek Monster High i zabawek z serii Matchbox i Hot Wheels. Warto jednak dodać, że Mattel stracił niedawno kontrakt z Disneyem i już nie ma prawa do produkowania zabawek z bajek. Teraz prawo to przysługuje Hasbro.

Okazuje się, że mniejsza sprzedaż lalek spowodowana jest między innymi przez tablety, po które dzieci coraz chętniej sięgają. Realne zabawki zamieniają się więc w urządzenia mobilne.

źródło: TVN24 (dzięki Marcin za info!), fot.: Verizon

Dziecko i tablet. Co o tym sądzicie?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Marcelina Poznańska

Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij