iPady często biorą „gościnny” udział w reklamach Microsoftu i jego Surface’ów. Huawei też postanowiło wykorzystać tablet Apple’a we własnej reklamie.
Huawei opublikowało reklamę zatytułowaną MateBook Joins The Party. Na filmie widzimy trzy tablety z klawiaturami i są to: iPad Pro, Surface Pro oraz Huawei Matebook. Chińczycy nie omieszkali dokonać pewnego porównania. Matebook jest lżejszy od iPada Pro, na co Siri reaguje: O, oou. Na koniec Siri dodaje, że nie ma już dla niej miejsca w drużynie.
Oczywiście, to tylko stronnicza reklama, do których Apple już dawno przywykło. Microsoft już od lat we własnych reklamach porównuje produkty giganta z Cupertino do własnych i robi to po dziś dzień. Huawei najwidoczniej doszło do wniosku, że też może sobie na to pozwolić.
Huawei Matebook w tym miesiącu trafia do sprzedaży w Polsce. Urządzenie będzie można zakupić w kraju w cenie od 4399 złotych za model z Intel Core m3. Poniżej specyfikacja techniczna nowego tabletu Huawei.
Huawei Matebook – specyfikacja techniczna:
- 12-calowy ekran LCD o rozdzielczości 2160 x 1440 pikseli (216 ppi) i jasności 400 nitów
- procesor Intel Core M Skylake (Core m3, m5 i m7)
- 4 lub 8 GB pamięci RAM
- 128, 256 lub 512 GB miejsca na dane (pamięć SSD)
- czytnik kart pamięci microSD
- kamerka 5 Mpix z autofocusem
- Wi-Fi 802.11ac, Bluetooth 4.1
- bateria o pojemności 4430 mAh
- złącze USB C
- 278,8 × 194,1 × 6,9 mm
- 640 gramów
- Windows 10
źródło: huawei