McDonald’s – zamówienia i płatności niedługo poprzez aplikację
Niedługo zamawianie i płacenie w restauracjach McDonald’s będzie dużo prostsze. Wymagać będzie jedynie aplikacji mobilnej w naszym telefonie.
Niedługo zamawianie i płacenie w restauracjach McDonald’s będzie dużo prostsze. Wymagać będzie jedynie aplikacji mobilnej w naszym telefonie.
Zamawianie i płacenie za swoje zakupy w McDonald’s będzie niedługo o wiele prostsze niż dotychczas. Przedstawiciele sieci restauracji zapowiedzieli właśnie, że mają zamiar wprowadzić nową wersję swojej aplikacji mobilnej, dzięki której użytkownicy będą mogli dokonać zamówienia oraz płatności bez konieczności podchodzenia do kas. Tam odbierać będziemy jedynie swoje zamówienia.
Jak donosi Bacca Harry, przedstawicielka McDonald’s, nowa wersja aplikacji pojawi się najpierw w Stanach Zjednoczonych, gdzie będzie poddana testom przez klientów restauracji. Później jednak trafi do szerszego grona odbiorców, również w Europie. Jak mówi Harry, w przyszłym roku nowa wersja aplikacji mobilnej powinna być dostępna w lokalach w USA, Australii, Wielkiej Brytanii i Kanadzie. Do końca 2018 roku ma obejmować 20 do 25 tysięcy restauracji na całym świecie.
McDonald’s bez kolejek?
Nowa wersja aplikacji pozwoli użytkownikom na omijanie długich kolejek przy kasach. Będą oni mogli zamówić jedzenie poprzez aplikację i zapłacić za swoje zamówienie w ten sam sposób. W niektórych lokalach dostępna jest już opcja zamawiania poprzez specjalny punkt z ekranem dotykowym. Przy większym ruchu i one nie rozładowują jednak ruchu w restauracji, ponieważ i przy takich punktach tworzą się kolejki. Aplikacja była już testowana w mieście Columbus w stanie Georgia, ale z niewiadomych powodów testy przerwano.
Nie wiadomo, kiedy dokładnie użytkownicy z USA dostaną możliwość zamawiania i płacenia poprzez aplikację mobilną. McDonald’s nie jest jednak nowatorskie. Taką opcję wprowadziły między innymi Taco Bell czy Starbucks. Z badań wynika, że około 25% klientów kawiarni używa aplikacji mobilnej do płacenia za swoją kawę, a 6% – za dokonanie zamówienia na kawę wcześniej.
Źródło: SlashGear