Udostępnij
Tweetnij

Qualcomm: słowa Chandrasekhera na temat „marketingowej ściemy” były… nietaktowne

W ubiegłym tygodniu wspominaliśmy o prześmiewczym tonie Qualcomma, który wyszydzał 64-bitowe procesory w smartonach Apple, nazywając je „marketingową ściemą”. Dzisiaj, po serii publikacji na ten temat na wielu portalach, w wielu krajach, Qualcommm przedstawia oficjalne stanowisko.

Apple A7

W ubiegłym tygodniu wspominaliśmy o prześmiewczym tonie Qualcomma, który wyszydzał 64-bitowe procesory w smartonach Apple, nazywając je „marketingową ściemą”. Dzisiaj, po serii publikacji na ten temat na wielu portalach, w wielu krajach, Qualcommm przedstawia oficjalne stanowisko.

Przeczytaj koniecznie >> Pierwsze kroki z Windows 8 – aplikacje zintegrowane cz.1 [wideo]

Gdybyś miał wybrać tylko jedno akcesorium dla tabletu, to co by to było?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Przypomnijmy… W ubiegłym tygodniu szef marketingu Qualcomma, Anand Chandrasekher, nazwał zastosowanie 64-bitowych procesorów w smartfonach Apple iPhone 5s „marketingową ściemą”. Z jego zapewnień wynikało przy tym, że to nic innego, jak przerost formy nad treścią, który de facto nie wnosi nic korzystnego dla przeciętnego użytkownika.

Dzisiaj Qualcomm odniósł się do słów swojego pracownika i w oświadczeniu dla serwisu Macworld, poprzez swojego rzecznika prasowego przekazał co następuje:

„Komentarze na temat 64-bitowego przetwarzania, wygłoszone przez Ananda Chandrasekhera, szefa marketingu Qualcomm, były nietaktowne”.Zarówno sprzętowy , jak i programowy ekosystem obraca się obecnie właśnie w kierunku 64 bitów, zatem ewolucja taka, wraz z wprowadzeniem mobilnych procesorów i oprogramowania umożliwiających przetwarzanie danych na nowym poziomie, może przynieść możliwości komputerów typu desktop do urządzeń mobilnych.”

64-bitowy system obliczeniowy i architektura z nim powiązana to jeden z głównych kierunków producentów procesorów. Również dla Qualcomma, który już wcześniej chwalił się rozpoczęciem prac nad tego typu układami. Tym bardziej zatem dziwne wydają się komentarze na temat „marketingowej ściemy”. Wszystko to przywodzi na myśl stare przysłowie pszczół, które mówi: „Przyganiał kocioł garnkowi”… ;)

Źródło: MacWorld

Maciej Rosiński

Jestem miłośnikiem gadżetów i nowoczesnych technologii, fanem Xiaomi i MIUI. Lubię język polski i choć nie jestem absolwentem dziennikarstwa, staram się poprawnie wysławiać i pisać po polsku, a piętnować wszelkie przejawy niepoprawności językowej. Od kilkunastu lat udzielam się w dziennikarstwie, od kilku, jako "naczelny recenzent" ;) portalu Tablety.pl.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij