Microsoft Surface Pro 4 doczekał się nowej reklamy, w której firma z Redmond porównuje go do MacBooka Air. Ale dlaczego wybór nie padł na iPada Pro?
Porównywanie urządzeń w reklamach nie jest niczym nowym. Robił to agresywnie chociażby Samsung próbując wyśmiać urządzenia Apple’a i ich słabą baterię. Z tego założenia wyszedł również gigant z Redmond, który wypuścił właśnie w świat reklamę Microsoft Surface Pro 4 porównując go z laptopem MacBook Air.
Na wideo widać, jak Microsoft chwali się dotykowym ekranem w swoim urządzeniu oraz doczepianą klawiaturą, której, oczywiście, MacBook Air nie posiada. Problem w tym, że do reklamowania swojego sprzętu Microsoft użył nie tego urządzenia, co powinien. Przypomnijmy bowiem, że Microsoft Surface Pro 4 to tablet z doczepianą klawiaturą QWERTY, natomiast MaBook Air, jak już wspomnieliśmy, jest laptopem.
Logicznie rzecz biorąc Microsoft powinien do porównania wybrać iPada Pro. Jest jednak spore „ale”. Otóż iPad Pro ma doczepianą klawiaturę i specjalny rysik, o którym mowa w reklamie. Innymi słowy – Apple ma taki tablet w ofercie, ale firma z Redmond postanowiła nieco zmylić użytkownika porównując swój produkt do laptopa. Czyżby obawiał się zatem konkurencji? Więcej o Microsoft Surface Pro 4 dowiecie się z naszych testów.
Źródło: YouTube