Nastolatkowie wolą Surface, a iPad już nie jest cool?

Jeśli wierzyć najnowszemu raportowi agencji Buzz Marketing Group, która specjalizuje się w ankietach przeprowadzanych na młodych ludziach, to tak właśnie jest. Nastolatkowie znacznie częściej „wzdychają” teraz do Microsoft Surface niż iPada marki Apple.

Więcej

Przedsmak Surface Pro na CES 2013 zdradza więcej różnic względem modelu z Windows RT

Do rynkowej premiery tabletów z linii Surface Pro od Microsoftu, a więc wyposażonych w procesor Intel Core trzeciej generacji oraz system operacyjny Windows 8 Pro zostało jeszcze kilka tygodni. Tymczasem gigant z Redmond przywiózł prototypowe wersje tego urządzenie do Las Vegas i wybrani redaktorzy mieli szansę się z nim zapoznać. Przy okazji ujawniono kilka ciekawych detali, które wyróżniają tą wersję od wariantu Surface z Windows RT na pokładzie. I nie chodzi tylko o system oraz procesor!

Więcej

Microsoft kontrolował producentów tabletów z Windows RT i… co z tego wyszło?

Windows RT, czyli nowe okienka dla architektury ARM od wielu miesięcy budziły kontrowersje. Nie tylko z racji ograniczeń względem „pełnego” Windows 8, ale również dziwnych praktyk Microsoftu. Okazuje się, że gigant z Redmond nie tylko ograniczył liczbę partnerów OEM, którzy wyprodukowali tablety z tym systemem, ale również mocno kontrolował tych wybranych na etapie produkcji. Czy sytuacja uległa zmianie?

Więcej

Czu Surface Pro jest wart swojej ceny? (porównanie z MacBookiem Air)

Microsoft jakiś czas temu zdradził ceny tabletów z serii Surface Pro. Oczywiście po chwili w sieci pojawiły się pierwsze głosy, że urządzenie jest zbyt drogie. Na pewno? Odpowiedzi stara się udzielić serwis Boy Genius Report, który porównał „dachówkę” Microsoftu z MacBookiem Air z ekranem o przekątnej 11,6 cali. Jak tablet giganta z Redmond wypada na tle tego urządzenia marki Apple?

Więcej

Sukces tabletów z Windows 8/RT w rękach sektora biznesowego. Na pewno?

Choć Microsoft wiązał za sprawą Windows 8 naprawdę wielkie nadzieje z rynkiem tabletów internetowych, tak rzeczywistość nie pozostawia złudzeń. „Dachówki” z okienkami nie są zbyt tanie i nie cieszą się aż tak dużym zainteresowaniem wśród typowych klientów, jak iPad czy tańsze tablety z Androidem. Gdzie więc gigant z Redmond powinien szukać sobie rynku zbytu? Zdaje się, że w sektorze biznesowym. Microsoft wie o tym i dlatego proponuje firmom wybór najlepszego urządzenia z ekranem dotykowym w zależności od preferencji.

Więcej

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij